Дім дивних дітей - Ренсом Ріггз

Оцінка: 7/10

Ренсом Ріггз. Дім дивних дітей // переклад Олени Любенко. – Книжковий клуб "Клуб Сімейного Дозвілля", 2012. – 432 с.

"Дім дивних дітей" - дебютна книга американського сценариста та режисера, яка здобула премію The Kitschies Nominee. До цієї книги знімається екранізація, режисером якої виступає Тім Бартон - відомий за такими роботами, як "Бетмен повертається", "Едвард Руки-ножиці", "Труп нареченої", "9", "Аліса в країні див" , "Планета мавп", "Сонна лощина". Тож який же секрет цього дому, де живуть дивні діти?

Коли мені у книгарні потрапляє в око книга з такою обкладинкою, а гортаючи сторінки, ти бачиш багато старих та дивних фотокарток, єдине, що лишається - це купувати і читати. Просто жахи - один з жанрів, який я люблю.

Це ж жахи? Правда?

Прочитавши 100 сторінок, я почав задумуватися "Що це я читаю?". Але це ж жахи... В Кінга, інколи, теж так буває. Прочитавши другу сотню, у мене закралися сумніви, що мене обманули. Чи я просто піддався на маркетинговий хід... Якщо брати по-правді, то в першу чергу жанр цього роману є фентезі, проте ж не жахи. Я люблю фентезі, але я ж настроївся на іншу книгу... Еххх... Змінив очікування і почав читати далі, де жахами й не пахне. А фотокартки, які супроводжують тебе впродовж твору почали робити свою справу, створювати атмосферу.
"Життя було б страшенно нудним, якби те, що ти задумав, завжди вдавалося досягнути з першого разу."

Хлопчик, якому дідусь розказував історії зі свого минулого (де він за певних обставин познайомився із гуртом дивних дітей), бажає дізнатися про місце, де б ці діти мали жити. Це історія, яку б хотів він розплутати, щоб отримати відповідь, що все розказане дідом є брехнею. Адже, як людина може літати чи піднімати неймовірно тяжкі речі, чи з рук випускати вогонь, чи пришвидшувати ріст рослин. Дивні вміння. Але ж були фотокартки, які доказують протилежне та ще й слова рідної людини, яку герой поважає. Тут починається історія Джейкоба Портмана, де на нього чекають великі та маленькі відкриття, несподівані зустрічі, здивування та не один тяжкий вибір із неочікуваними наслідками.
"Колись я мріяв про втечу від звичайного буденного життя, але моє життя ніколи не було звичайним. Я просто не помічав, наскільки незвичайним воно було."
Скажу так, якщо не очікувати від книги багато і точно розглядати її, як фентезійну та підліткову літературу, то історія принесе задоволення. В іншому випадку - розчарування. До речі, перевидання цього роману від Книжкового клубу "Сімейного дозвілля" має іншу обкладинку, яка більше підходить до твору. Також у цьому році вийде екранізація для українського глядача. Трейлери до стрічки сподобалися, тому очікую на цікаве фентезі.

***

2 коментарі:

  1. Згідна з тим, що жанр книги фентазі і зовсім не жахи, навіть більше детектив, тому що присутні загадки. а так сюжет чудовий!

    ВідповістиВидалити
  2. Згідна з тим, що жанр книги фентазі і зовсім не жахи, навіть більше детектив, тому що присутні загадки. а так сюжет чудовий!

    ВідповістиВидалити