5-а хвиля - Рик Янсі

Оцінка: 9/10

Рик Янсі. 5-а хвиля // переклад Ольги Бойко. – Видавнича група "КМ-Букс", 2016. – 448 с.

Другий постапокаліпсис підряд, щось мене потягнуло в ту сторону. Але це тільки через те, що я люблю цей жанр. Взагалі, люблю різні жанри, головне - щоб книга була цікава та залишалися якісь емоції після прочитання. А ця книга залишила їх...

Ми, люди, звикли думати, що існування прибульців - це щось казкове та фантастичне, вони знаходяться десь далеко від Землі, а ми домінуюча раса у Всесвіті. Але якщо це не так? І в один "прекрасний" момент вони прийдуть і не будуть добрими, не захочуть налаштовувати дружні стосунки. А просто мають ціль захопити чи знищити нас. Таку історію розкриває нам книга Рика Янсі "5-а хвиля".

1-а хвиля: Відключення електрики.
2-а хвиля: Цунамі.
3-а хвиля: Епідемія.
4-а хвиля: Глушники.
5-а хвиля: Скоро наступить і це буде кінець.
"Важко прогнозувати, що відбудеться далі, коли те, що відбувається далі, - зовсім не те, що прогнозуєш."

У такій послідовності йде винищення людської раси інопланетянами, які є вже давно поміж нас (щось схоже є у "Війні світів", де прибульці вже давно готові до знищення людства і все було організовано на Землі). На початку роману ми зустрічаємося із Кессі, однією із головних героїнь, де вона роздумує, що остання із людської раси (тут мені згадується "Я - легенда"). Вона склала свій власний план, як потрібно виживати у цьому безладі, який утворився після нападу прибульців.
"Є тисяча шляхів, тисяча можливостей помилитися, і лише одна - зробити все правильно. Не думай на одну, дві, три гри наперед. Думай про цю найближчу гру, найближчий хід. Роби за один раз один правильний крок - і виграєш."
Сама книга ділиться на розділи, в кожному з яких розповідається історія від певного героя, який бачить цю ситуацію зі своєї сторони, має свій власний шлях до виживання. Впродовж усього роману вони все далі й далі підходять до зустрічі один з одним, після чого історія стає спільною.


У цьому творі є кілька моментів, які не подобаються мені в книгах. Це коли ти за сторінок 50-100 уже знаєш підсвідомо, що має статися. І та-дам так стається. Ти думаєш, оце я крутий, я знав, що так відбудеться. Деякі сцени настільки банальні, що думаєш "що це таке". Можливо, це особливість творів типу "young adult", хоча я не так багато їх читав, тому не можу точно сказати. А загалом - роман із класною історією в цікавому жанрі для мене. Усі недоліки сюжету згладилися на фоні цікавої історії. Тому для любителів наукової фантастики якраз те що потрібно, тим більше це тільки перша частина із трилогії.

***

Немає коментарів:

Дописати коментар